lauantai 7. toukokuuta 2016

Ai mitäkö kuuluu?

Se on ihan hyvä kysymys, vielä kun siihen osaisi vastata. Olen ollut aika hiljaa täällä blogin puolella, samoin instagramissa. Olen vähän jopa stressannut sitä, että pitäisi kirjoittaa ja pitäisi käydä kuvaamassa koiria. Lopulta unohdin koko stressaamisen ja ajattelin, että tämä on minun blogini enkä kirjoita tätä teitä lukijoita varten, vaan itseni takia.
086 052 042
Toinen syy hiljaisuuteeni on ollut se, että minulla ei ole mitään asiaa. Olen nauttinut näistä aurinkoisista päivistä ja näpsinyt satunnaisia kuvia. Olen käynyt paljon pyörälenkeille koiran kanssa ja eilenkin kiersimme parin tunnin aikana lähes kahdenkymmenen kilometrin lenkin. Alkuvaikeuksina oli Helyn jatkuva pysähtely, mutta siitä päästiin yli ja pyöräily alkoi rullaamaan. Koiran vauhdilla mentiin jokainen metri ja välillä annoin koiran hörpätä ojasta vettä. Lähtiessämme lämmintä oli noin kymmenisen astetta, mutta harmittavasti aurinko lämmitti ilman kahteenkymmeneen asteeseen saakka. Vähän liian lämmin joo, mutta hyvin Hely jaksoi ja energiaa riitti vielä kotonakin.
065 107
Muuten koirat ovat nautiskelleet lämpimistä säistä auringossa makoillen. Lämmittävän auringon vastapainoksi ne tykkäävät maata viileille laatoilla. Toinen kylki tiukasti maassa ja silmät ummessa, mutta nopeaa tahtia liikehtivät korvat kertovat niiden tarkkailevan jatkuvasti mahdollisia ihmisiä.

Tätä meille kuuluu, mites teille? Mukavaa kesän odottelua!
172

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti