keskiviikko 17. helmikuuta 2016

Mitä miettii Raju, kun on kuvausten aika?

203
"Isää! Missä olet?! Mä kuulen sut!"
216 217 222
"Mitä tuolla on? Entäs tuolla? Mitenkäs toi, mikä se on?"
213
"Miksen mä saa? Anna tänne se!"
205 235 238
Vasen kuva: "Istutaan sit nätisti... Mut hei! Miks toi ruokalaatikko on auki??! Joko on ruoka-aika"
Oikea kuva: "Ai ei mulle mitään?? Ei sit, heippa". (Minä:) "Istu nyt siihen senkin höntti!!"

Kuvat on otettu lauantaina. Eilen Raju sai ajaa kettua revontulien leiskuessa yllä ja kuun hohtaessa taivaalla. Oli kyllä hieno ilta! Kymmenen aikaan revontulet alkoivat näkyä ja kävin räpsimässä niistä kuvia. Ensimmäistä kertaa kuvaamassa revontulia ja olen tyytyväinen lopputulokseen!

117 106

2 kommenttia:

  1. Ohoh, kivat revontulet! Meillä ei näkynyt laisinkaan :(

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Oli kyllä hienot! Ei meilläkään usein näy, joskus harvoin. :)

      Poista